大家好,我是C9夫人,因本人學業日漸煩重,缺乏足夠時間打理本網誌,所以本網誌會長期維持有限度服務,不便之處,敬請原諒!

2012年4月6日 星期五

新神秘學研究社第一次會聚有感

哈哈哈~~大家期待已久的會聚終於在今天舉行了!!雖然統籌過程中發生了很多問題,場地啊~金錢啊~不過我都要感謝各位成員同埋領導層的支持及協助,尤其係啊K幫左我好多好多野,係依度我想同你講聲多謝,即使你燉左自己冬菇,你係我心目中地位一D都無變!!我重要多謝文西,雖然你平時吾太多講野,不過我都感受到你為研究社密密付出~~仲有當然小不了各位成員啦~~多謝你地~~
希望各位會員係今日可以玩得盡興!!無時間來的各位,有機會再來啦~~特此一記!!

歡迎各位加入我地依個大家庭--新神秘學研究社
同我地交流一下,分享各位的意見/睇法吧~~
https://www.facebook.com/groups/182570475156619/

我地神秘學研究社仲有一個msn群組,歡迎大家加入~~
 zhan3g8358@msnzone.cn

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...